Home » Woningcorporaties
Woningcorporaties
Voor bewoners van een appartementencomplex is welzijn en veiligheid erg belangrijk.
Ook voor woningcorporaties is dat interessant aangezien het faciliteren van zorgalarmering de directe communicatie met de thuiszorg of mantelzorger mogelijk maakt.
zelfstandig wonen
Veilgheid & welzijn
Langer zelfstandig thuiswonen betekent eigen regie betreft veiligheid en welzijn.
Afhankelijk van de persoonlijke situatie is contact met mantelzorg of ondersteuning door thuiszorg nodig.
Met een passende oplossing heb je direct contact mocht er hulp nodig zijn.
Communicatie
Beeldzorg
Eenvoudig contact met gebruik van een tv waar bewoners aan gewend zijn. Met dit unieke systeem is het mogelijk om te beeldbellen, tekst- foto of videoberichten te versturen vanaf een mobiele telefoon, tablet of computer naar een televisie. En diegene waar het bericht aan wordt verstuurd kan eenvoudig antwoorden met behulp van de vertrouwde afstandsbediening van de televisie.
Thuiszorg of mantelzorgers kunnen in contact komen en blijven met patiënten, huurders en geliefden op een manier die eenvoudig te gebruiken is, op locatie of onderweg.
Ervaringen zeggen genoeg
Wat zeggen onze klanten?
Park Boswijk: zorgalarmering, ict & telefonie
Stichting Park Boswijk stond voor de uitdaging om hun verouderde zorgalarmeringssysteem te vervangen in 365 woningen. Essentieel voor de veiligheid van hun ruim 450 bewoners en de 24-uurs zorg. Keuze voor een toekomstbestendige oplossing die ook naadloos aansluit op hun huidige en toekomstige inzet van zorgtechnologie. IGCN heeft het volledige traject uitgevoerd: levering nieuwe zorgunits, aansluiten en het koppelen van de pols-halszenders (volledig waterdicht, voor dames verkrijgbaar als stijlvol sieraad) en draadloze rook- en CO2-melders. “IGCN werkt professioneel en persoonlijk. Sinds 2021 vertrouwen we op hun expertise. Niet alleen voor ons zorgsysteem, met 24/7 support, maar ook voor de volledige ondersteuning van onze ICT en telefonie”.Park Boswijk, Doorn
Gezondheidscentrum Kanaleneiland: ict
GCK stond voor een grote uitdaging: vervanging van het complete serverpark! Daar komt echter meer bij kijken dan men had verwacht. Daarom ging GCK op zoek naar een hands-on ICT-partner in de regio Utrecht. In het eerste telefonisch contact is naast een korte verkenning in grote lijnen het proces inzichtelijk gemaakt. echt een voorbeeld van ‘perfect timing’. IGCN heeft het hele traject van A tot Z uitgevoerd, begeleid en ervoor gezorgd dat alles voldoet aan de huidige veiligheidseisen vanuit de zorgbranche en Microsoft. Ook hebben we samen de migratie naar Microsoft 365 met succes afgerond. De ervaringen van GCK: “Ze zijn altijd bereikbaar, denken mee en lossen problemen snel op. Daarnaast adviseert IGCN proactief over manieren om IT-systemen toekomstbestendig te maken.”GCK, Utrecht
Surplus: telefonie
Surplus zet zich in om inwoners van West-Brabant, van jong tot oud, te ondersteunen in het leiden van een leven dat écht bij hen past.
Surplus stond voor de uitdaging om de intramurale zorg efficiënter te ondersteunen. Dus kwamen wij met een oplossing. Het resultaat? Piepers, oude DECT-systemen en smartphones werden vervangen door één centraal device.
Deze zorgtelefoon brengt alle informatie, alarmen en telefonie op één plek samen. Hierdoor hebben de medewerkers van Surplus meer overzicht, minder apparaten en vooral meer tijd voor persoonlijke zorg. Dat waar het echt om draait.
De samenwerking liep volgens Surplus “pragmatisch, transparant en meedenkend”, precies zoals wij graag werken!
Surplus: welzijn, zorg en wonen, West-Brabant.
Communicatie
Bereikbaarheid thuiszorg
Individuele bewegingsvrijheid is heel belangrijk. Wandelen in de buurt, een boodschap doen.
Met een passende oplossing, zoals een GPS tracker, heb je direct contact mocht er hulp nodig zijn.
Communicatie
Mobiele telefonie
Onze flexibele mobiele telefonie-oplossingen houden je altijd en overal verbonden zodat je bereikbaar blijft voor je klanten en partners, team en leveranciers, ongeacht je locatie.
Onze partners




