Service
Service
Direct contact en support
Als er zich tijdens jouw werk een storing voordoet wil je dat zo snel mogelijk opgelost hebben. Goed om dan een direct aanspraakpunt te hebben bij de IGCN Servicedesk.Mogelijk kunnen wij het remote oplossen, anders komen wij naar je toe op de locatie.
Ons uitgangspunt is altijd eerst zo snel mogelijk het probleem oplossen en daarna met elkaar in gesprek gaan over oorzaak, gevolg en eventuele kosten. Onze ervaring met gebruikers is dat deze werkwijze het beste werkt naar beide kanten. Een kwestie van een goede balans in geven en nemen.
“Op de locaties waar wij met IGCN werken, ervaren wij grote betrokkenheid en snelle, deskundige service”.
Gerrit-Jan Bril
BHV coördinator en instructeur
Stichting Sprank
Gerrit-Jan Bril
BHV coördinator en instructeur
Stichting Sprank

Veilig online
De bewustwordingstrainingen oftewel security awareness, bevatten verschillende modules. Lees meer..
De bewustwordingstrainingen oftewel security awareness, bevatten verschillende modules. Lees meer..
