Jouw partner in verbinding & groei

Partner zijn betekent meedenken, pittige discussies voeren, respectvol blijven met als doel om samen het best mogelijke resultaat bereiken.

Ook het lef hebben om innovatie te omarmen en te testen

Korte lijntjes, kosteloos advies & 24/7 support

Direct contact zorgt voor snel handelen.

Klanten waarderen onze ‘hands-on’ mentaliteit.

Zorgcommunicatie

Sensortechnologie

Dwaaldetectie

Personen- en zorgalarmering

Toegangssystemen

ICT

Beheer

Beveiliging

Data opslag & back-up

VoIP/DECT telefonie

Altijd bereikbaar binnen en buiten het bedrijf

Vast-Mobiel integratie

Service

Direct support

Allround kennis & ervaring

Remote & op locatie

Missie & visie

Missie

Organisaties in mkb en zorg optimaal ondersteunen en processen verbeteren met onze kennis en ruime ervaring in ICT en zorgcommunicatie. Dat doen we als partner met een hoge mate van toewijding, vindingrijkheid en betrokkenheid; van de eerste kennismaking tot structureel beheer. Want wij zetten alles op alles om échte oplossingen te bieden die de dagelijkse praktijk in de zorg beter maken voor cliënt en zorgmedewerker.

Visie

Technologie dient om de zorg menselijker te maken. Om dat te realiseren zijn persoonlijke betrokkenheid en ervaringen in en met de zorg essentieel. Daarom delen wij kennis en denken intensief mee met onze klanten om processen en de inzet van middelen te optimaliseren en daarmee de kwaliteit van de zorg beter te maken. Want juist in de zorg draagt iedere verbetering van een proces of het aandragen van de juiste oplossing bij aan de kwaliteit van leven, dienstverlening of werkplezier. Daarom staan wij ook altijd klaar voor onze klanten, gedreven door onze passie voor de zorg.

Neem contact met ons op

Ben de Kraker

Directeur en mede-eigenaar IGCN.

Gestart in 1992, van ict/werkplek-beheer uitgebreid met VoIP telefonie en aansluitend zorgcommunicatie.

Erik van viegen

Manager sales & marketing

Gestart in 2005 met ontwikkeling zorgapplicatie (VMS), vanaf 2017  actief in zorgcommunicatie en aanvullend ict & telefonie.

Xperience center

Bij voorkeur organiseren wij een afspraak met jou en jouw kernteam bij IGCN voor een persoonlijke kennismaking, uitgebreide inventarisatie van jouw huidige situatie en meedenkend over de toekomstvisie. Vervolgens met elkaar passende mogelijkheden bespreken en uitproberen in de praktijk. Op basis van de uitkomsten kan een Plan van Aanpak worden gerealiseerd.