+31306342244 info@igcn.nl

Klantervaringen

Wat zegt men over IGCN Zorg- en ICT communicatie.
|

Abrona: melding personenalarmering binnen 3 sec

Op één van de locaties van Abrona wonen cliënten die intensieve begeleiding, verzorging en gedragsregulering hebben. Een woonvoorziening met verschillende zorgindicaties. Er zijn af en toe situaties waarbij een zorgmedewerker direct ondersteuning van collega’s nodig heeft. Dus een noodoproep dient zo snel mogelijk op de handsets van collega’s af te gaan.
IGCN heeft die tijd teruggebracht tot minder dan 3 seconden!
Praktisch verwoord: het verschil tussen een blauw oog en een ziekenhuisopname.

|

Park Boswijk: goede zorgalarmering

Park Boswijk is een appartementencomplex-plus. Plus, omdat het in een groene omgeving staat: in de bossen tussen Driebergen en Doorn. Maar ook plus omdat bewoners van extra faciliteiten gebruik kunnen maken en in de gezamenlijke huiskamer ‘De Brink’ medebewoners kunnen ontmoeten.

Eén van de extra faciliteiten is goede zorgalarmering. Als je hulp nodig hebt maak je alarm op het zorgalarm en krijg je direct een spreek-luisterverbinding met de zorgmedewerker. Deze service is 24/7 beschikbaar.

Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op