IGCN
Servicedesk

Servicedesk

Support direct beschikbaar wanneer u het nodig hebt. Ondersteuning met alle beschikbare kennis en tools van uw ICT of Zorgalarmering. Continuïteit is cruciaal voor uw organisatie en dat realiseren wij ons maar al te goed.
Daarmee is het voor u geruststellend zekerheid te hebben om in direct contact te staan met uw IGCN Servicedesk en onverwachte zaken op te lossen.

Alle medewerkers hebben uitgebreide kennis van en ervaring met licentiebeheer en virtualisatie, Citrix, Firewalls en Anti-Virus, Zorgalarmering en VoIP, etc.
Uitvoering van de Service wordt op basis van afspraak uitgevoerd en kan zowel remote als on-site, bij oproep of als onderdeel van een servicecontract. Hierdoor worden response- en hersteltijden  tot een minimum gereduceerd.

Beheer op locatie of remote
Bepaalde werkzaamheden dienen op locatie te worden uitgevoerd. Mogelijkheden voor u zijn structureel (onderhoudscontract) of op afspraak.
Met de beheeroplossingen van IGCN wordt uw ICT omgeving proactief beheerd op afstand of op locatie.
Ook heeft u hierbij de keuze voor ondersteuning op een bepaald kennisgebied of alleen tijdens vakantieperiodes.
Download TeamViewer (10,4 MB)

Ketenkeurmerk WDTM zorgt voor maximale betrouwbaarheid
Afnemers kunnen er zeker van zijn dat IGCN, als gecertificeerde partij, gebruik maakt van objectieve normeringen en duidelijke protocollering ten behoeve van de veiligheid en betrouwbaarheid.