IGCN
Klantervaringen

Klantervaringen

Belangrijke graadmeter voor onze dienstverlening, zijn onze klantervaringen.

Zij hebben hun mening gegeven over hun ervaringen over betrokkenheid, samenwerking en betrouwbaarheid.
 

  • Kennisniveau branche op goed niveau

    “IGCN is voor ons een bedrijf dat zich kenmerkt door een praktische en snelle manier van handelen door hun medewerkers. Onze mensen voelen zich altijd serieus genomen en de problemen worden snel, rustig en adequaat opgelost. Ze zijn goed op de hoogte van wat nodig is en wat speelt in onze branche.”
    Koos Pluymert, Senior consultant en directielid LinQue Consult
  • Uitstekende motivatie en inzet contactpersonen

    “Ik ben jullie als IGCN zeer erkentelijk voor de geleverde prestaties. Inzet personeel en nazorg is uitstekend. Terugkoppeling van drie storingen kan niet beter! Samengevat: perfecte mensen met een goede motivatie en inzet binnen een goed geolied bedrijf.”
    Lucas Slagter, Technische zaken, Norschoten
  • Open source is perfect

    “Doorslaggevend voor de Duynsberg is een open-source systeem wat voldoet aan de allernieuwste technieken en zeker qua prijs/kwaliteit gunstiger ligt in vergelijking met de concurrenten. Maatwerk en meedenken op aangegeven wensen.”
    Wim van Leest, Hoofd Technische Dienst Duynsberg, Tilburg
  • Hoge mate van betrokkenheid

    “Wij kennen de diensten die IGCN levert als deskundig en helder. Verwachtingen worden goed in beeld gebracht. De medewerkers ervaren wij als open, betrouwbaar, vakkundig en effectief. De hoge mate van betrokkenheid kenmerkt zich door de afwezigheid van een negen tot vijf mentaliteit. Flexibiliteit en oplossingsgerichtheid staan hoog in het vaandel.”
    Bert Kreuze, Sectormanager facilitaire zaken SZR
  • Oog voor detail

    “Allemaal perfect geregeld en goed gedaan, nette installateurs, ook met oog voor detail en klantvriendelijkheid. Ik ben zeer content!”
    Ruben Kruizinga, Directeur Bosman Letters & Reclame BV
  • Samen ICT omgeving vernieuwd

    “ICT in de zorg wordt steeds belangrijker. Daar waar in het verleden het niet erg was dat de computer het even niet deed, is dat tegenwoordig onacceptabel. Door de goede ervaringen in het verleden met IGCN als beheerder van onze omgeving, is de keuze om samen met IGCN onze ICT omgeving te vernieuwen een juiste geweest. Door de flexibiliteit, aanpak, meedenkend vermogen en gestructureerde aanpak van IGCN staat er nu bij ons een modern ICT omgeving van deze tijd. De vele ICT storingen van toen behoren nu tot het verleden.”
    Tjerk Schuurman, Hoofd ICT Leidsche Rijn Julius Gezondheidscentra
  • Faciliteren van juiste zorgverlening

    “IGCN is al jaren onze partner op het gebied van oplossingen rondom toegankelijkheid in de zorg. De bevlogenheid en visie van Ben de Kraker in het faciliteren van juiste zorgverlening is altijd een bron van inspiratie.”
    Jan Willem Koot, Opening Controls ® BV
  • Doordacht, betrouwbaar, flexibel

    "Doordachte oplossingen, betrouwbaar en flexibel ook in de nazorg."
    Narda Guicherit, Directeur Makeblijde Vergaderen - Trouwen - Ontspannen