IGCN
Waarom IGCN?

Klantervaringen

Belangrijke graadmeter voor onze dienstverlening

Onze relaties hebben hun eigen mening gegeven over hun ervaringen over betrokkenheid, samenwerking en betrouwbaarheid van onze dienstverlening.
Onderstaand enkele klanten aan het woord.
 

  • Hoge mate van betrokkenheid

    “Sinds 1 januari 2018 ondersteunt IGCN Het Andere Wonen - De Compagnie met het optimaal houden van de zorg- en alarmeringssystemen. Er bestaat een hoge mate van betrokkenheid. Ook in het aanbod om de systemen toekomstbestendig te maken/houden wordt actief een bijdrage geleverd. We kunnen op hen rekenen en dat is in een setting waarbij 24/7 zorg en toezicht geboden wordt een zeer belangrijk aspect”.
    René Pelk, operational manager
    De Compagnie | Vivent Het Andere Wonen
  • Snelle en deskundige service

    “Op de locaties waar wij met IGCN werken ervaren wij grote betrokkenheid en snelle, deskundige service”.
    Gerrit-Jan Bril, BHV coördinator en instructeur
    Stichting Sprank
  • Open source is perfect

    “Doorslaggevend voor de Duynsberg is een open-source systeem wat voldoet aan de allernieuwste technieken en zeker qua prijs/kwaliteit gunstiger ligt in vergelijking met de concurrenten. Maatwerk en meedenken op aangegeven wensen.”
    Wim van Leest, Hoofd Technische Dienst Duynsberg, Tilburg
  • Oog voor detail

    “Allemaal perfect geregeld en goed gedaan, nette installateurs, ook met oog voor detail en klantvriendelijkheid. Ik ben zeer content!”
    Ruben Kruizinga, Directeur Bosman Letters & Reclame BV
  • Samen ICT omgeving vernieuwd

    “ICT in de zorg wordt steeds belangrijker. Daar waar in het verleden het niet erg was dat de computer het even niet deed, is dat tegenwoordig onacceptabel. Door de goede ervaringen in het verleden met IGCN als beheerder van onze omgeving, is de keuze om samen met IGCN onze ICT omgeving te vernieuwen een juiste geweest. Door de flexibiliteit, aanpak, meedenkend vermogen en gestructureerde aanpak van IGCN staat er nu bij ons een modern ICT omgeving van deze tijd. De vele ICT storingen van toen behoren nu tot het verleden.”
    Tjerk Schuurman, Hoofd ICT Leidsche Rijn Julius Gezondheidscentra